lördag 18 oktober 2014

Rösta, rösta!

Kära läsare! Det drar ihop sig till final till Matbloggspriset - Folkets Val 2014. Det går fortfarande att rösta i ungefär en vecka till så det är bara att sätta igång! I samband med finalen blir det ett par matbloggsträffar, en i Göteborg den 1 november och en i Stockholm den 7. Jag hoppas verkligen att jag kan gå på den i Stockholm men det är lite oklart om jag hinner det. Om jag får ihop det så kommer det en rapport från den. Vi får se hur det går.

Programmen för träffarna är i alla fall smått fantastiskt. Vad sägs om matlagning tillsammans med Rent a Chef, föreläsningar om "Från blogg till fotograf" med Ilva Beretta från Lucullian Delights, "Hur du jobbar med egen matkanal på Youtube", en paneldebatt med mat och dryckesbloggare och Magnus Reuterdahl, Aqua Vitae, berättar om #winelover, ett internationellt nätverk med 15000 medlemmar? Jag hoppas att kunna vara där, det vore sjukt kul att träffa lite andra bloggare också. Annars sitter jag ju mest på kammaren eller står i mitt eget kök och hackar råvaror i små, små bitar. Du kan läsa mer om träffarna på Matbloggsträff.

Hursomhelst, om du vill rösta på mig så kan du klicka på bilden nedan och sedan trycka på "Like". Det går bra att rösta fram till midnatt den 26 oktober. Tack för ditt stöd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar